Bra bättre bäst beslut


Idag stod jag och tvekade om jag skulle köpa en chokladkaka eller lite lösgodis, väldigt viktiga frågor som kretsar runt i min vardagliga liv, haha. Valde i alla fall att köpa båda och valde också bort tankarna på att det var onyttigt. Det kändes helt rätt idag. Ibland, oftast, orkar jag inte lägga energi på att känna ånger över ätna sötsaker, då räcker energin till något annat! Brukar för övrigt inte äta sötsaker på vardagar, men är man på "semester" så är man! Nu ska jag njuta av en sista bit choklad för idag och hoppa i säng, blir så trött av dessa jobbdagar. Bra trött dock, väldigt bra trött.

Kommentarer
Kommentar av: Johanna
2012-02-23 klockan 15:38:51

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Var då gärna med i min tävling om att bli veckansblogg :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/february/19-februari-2012-veckansblogg.html#comment


Kommentar av: p a u l i n e - fotoblogg ♥
2012-02-23 klockan 16:33:02

Riktigt fina bilder du tar! :)

Vilken kamera använder du?


Kommentar av: Saga ~ photography ♥
2012-02-23 klockan 20:31:22

Hej! jag har frågestund just nu på bloggen & undrar om du skulle kunna lämna en fråga?

direktlänk: http://sagasfoto.se/2012/february/fragestund.html#comment kram ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan