Fyllda dagar

Fyllda dagar utan så mycket innehåll egenltigen kanske. Går mest bara runt och väntar på mail som kan göra att jag får ge mig ut på ett mini äventyr, men det tycks aldrig landa i min inkorg. Annars så kollar jag mest på OC. Förstår inte att jag kan ha blivit så fäst vid den här serien, det är ju tokigt, jag är tokig! Men jag antar att man inte riktigt kan rå för vad man tycker om och inte, haha.

För övrigt så blev min kärleksdikt som jag skulle ha klar tills imorn till min första låt. Helt otroligt. Inte så bra låt dock, mer gullig och sådär härligt töntig. Den handlar om alla hjärtans dag så det säger väl allt. Har inte så mycket för denna "högtid" eller vad man ska kalla det, tycker mest det är ett spel för gallerierna där affärerna ska tjäna pengar på folks dåliga samvete över presenter. Å andra sidan är det väl mysigt att visa kärlek, trots att man ska göra det varenda dag och inte bara den 14e februari.

Nu ska jag dra mig till kojs och ha en date med Jared Diamond och hans kollapsande samhällen, förra veckan - påskön, nästa stop - vikingarna (tror jag, jag har inte börjat läsa än). Riktigt bra böcker skriver han, men lite svåra att komma igenom på engelska, blir lite träligt. Ska i alla fall kämpa en stund innan John Blund kommer och nattar mig!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan