Tävling hos Tvspelsweb


Tvspelsweb anordnar en tävling på deras facebooksida som har temat spegling/reflektioner. Priset för den som vinner är en valfri reflexskärm för max 300 kr. Skulle själv vilja ha en lite mindre reflexskärm (en sånhär) som man skulle kunna använda smidigt när man inte fotar helkroppsporträtt eller som man själv kan hålla i lätt vid självportätt.

Den här bilden fotade jag min sista dag i Stockholm medan jag väntade på att gå in på dramaten. Stadsbilder med lång slutartid är något av det snyggaste jag vet, dock fotar jag det inte så ofta som jag skulle vilja göra. Jag fick några blickar kastade mot mig när jag satt på asfalten med kameran sådär på kvällen (jag hade inget stativ så jag fick använda marken som stadig yta). Trots de icke perfekta förhållanderna blev jag väldigt nöjd med bilden och det fick bli ett fint fotoavslut på min Stockholmsresa.

Kommentarer
Kommentar av: malin
2012-02-28 klockan 21:59:40

allt bra? :)


Kommentar av: ida
2012-02-29 klockan 14:27:26

hej fin blogg. kika gärna in på min, kram :)


Kommentar av: ida
2012-02-29 klockan 14:27:27

hej fin blogg. kika gärna in på min, kram :)


Kommentar av: moa
2012-02-29 klockan 17:37:47

Hej!

Jättefin blogg, allt bra med dig?

Har precis skaffat ny blogg så du kanske kan checka in den och kanske slänga in någon kommentar vore schysst! :)

Ha det bra!


Kommentar av: becca
2012-02-29 klockan 21:24:06

svar: Den är från HM :)


Kommentar av: LARA JOHANSSON - photos&texts
2012-03-01 klockan 11:02:41

Riktigt snygg bild!


Kommentar av: johanna
2012-03-01 klockan 12:54:38

fin blogg!

super mega kul om du kika in på min :)


Kommentar av: Embla och Julia Humor, Vänner, och en galen VARDAG
2012-03-01 klockan 15:07:23

hejsan :)

vad gör du?? :D

ps: fin blogg :)


Kommentar av: ▲ Mohammedi's™
2012-03-01 klockan 18:52:02

Hej Snygging ;P Tänkte tipsa om 2 fantastiska TÄVLINGAR!



1. Vinn Brilliantsmile Tandblekning , vitare tänder? Va med då!! ;)

http://mohammedis.se/2012/february/tavling-vinn-brilliantsmile-tandblekning.html#comment

2. VINN VANTAR SOM KAN ANVÄNDAS PÅ DIN TOUCHSKÄRM PÅ MOBILEN/IPHONE/IPODE..

http://mohammedis.se/2012/february/tavling-vinn-vantar-som-kan-anvandas-pa-din.html#comment

Va gärna med! Skulle bli kanon! Ha EN RIKTIG TREVLIG DAG OCH LYCKA TILL!


Kommentar av: Rämsy
2012-03-02 klockan 00:19:03

jättejätte fin bild becka :D lycka till!

Kommentar av: Jonna Erlandsson
2012-03-03 klockan 21:19:41

Gud så fin bild! Jättevacker :)


Kommentar av: Beatrice Jakobsson (foto)
2012-03-04 klockan 14:04:45

fin bild :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan