Trötta torsdag

Det där med att skjuta upp bloggningen till sent på kvällen är inte en sån smart idé. Har massa fina bilder från idag som jag vill lägga upp, men orken räcker inte riktigt till, sängen kallar. Imorn är det i alla fall sista dagen på Shoot vilket känns väldigt trist. Hann inte säga hejdå till Emelie heller, känns väldigt trist. Blir i alla fall stan, middag ute och teater på kvällen vilket nog blir en härlig avslutning på en fantastisk vecka. Får se hur mycket bloggande det blir imorgon, ska försöka få upp dagens händelser i alla fall.


Kommentarer
Kommentar av: josefine
2012-02-23 klockan 22:40:56

Va med och tävla om att bli veckans blogg ! :D

gå in här - http://ideot.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-d-1.html#comment




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan