Finaste telefonsamtalet på länge

Och det fina telefonsamtalet kom från en mycket kär ex-granne som för tillfället befinner sig i Indien. När ett väldigt okänt nummer som börjar med +91 och sedan en radda med massa siffror ringer förväntar man, i alla fall jag, att en uttråkad försäljare ska svara, istället fick jag höra en glad röst som sa "HEJ DET ÄR LISA!". Lycka. Vi pratade i hela 30 minuter om allt från varmvatten i kran, tigrar, trocadero till skolan, hus gjorda av koskit och söta hundar. Hon verkar ha det väldigt fint i Indien i alla fall, vilket är väldigt skönt att höra. Saknar henne dock, varenda dag. Hur tusan ska det här gå när vi flyttar ifrån Docksta?! Det var i alla fall betryggande att höra hennes röst, det gjorde mig väldigt glad. Nu ska jag lyssna på lite Kent och bli nostalgisk!


Kommentarer
Kommentar av: ELIN PARMENT [photographer]
2012-01-25 klockan 23:56:07

Jag och Igor tackar och bockar för den fina kommentaren! :) Det finns en hel kategori om Igor om du vill kika lite mer på honom. Ha det awesome och välkommen åter till DOYATHANG! (uppdaterar varje dag!) xx


Kommentar av: Marre
2012-01-26 klockan 10:43:50

Flytta från docksta!? :o what, vad har jag missat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan