Just enjoy the show

Vet inte riktigt vad som hände med förra inlägget, men av någon konstig anledning går det inte att kommentera. Vet inte om det har med att göra att jag skrev det från iPhonen eller så. Det ska alltid vara nått slags problem med alla tekniska saker, det vill aldrig bara fungera!

Tänkte i alla fall tipsa om en låt som jag verkligen har fastnat för, den har faktiskt gått på repeat mest hela dagen!
Den heter The show och orginalet framförs av Lenka, men den här covern spelades upp i Moneyball (Kerris Dorsey som sjunger) och jag gillar den faktiskt mycket bättre än orginalet!


Kommentarer
Kommentar av: becca
2012-01-24 klockan 17:35:53

svar: tack !


Kommentar av: becca
2012-01-25 klockan 18:51:51

svar. Tack så mycket :) !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan