Rubb och stubb

Har fått lyssna på en väldigt inspirerande, ja lektion, av min kompis syster idag. Hon berättade lite om sina inspirationskällor, hur poesin har förändrathenne och vi fick lyssna på lite olika fantastiska politiska dikter. Ett mycket bra avslut på den annars sisådära skoldagen. Hade Linkin Park i öronen mest hela dagen, men efter sista lektionen promenerade jag hem både gladare och full av härlig inspiration. Jag har märkt att jag inte alltid förstår den där djupa innebörden av dikter, men det är orden och formuleringarna som fångar och inspirerar mig. Jag skiter helt enkelt i den djupare meningen, haha!

Tänkte också visa upp lite bilder som jag fotade på mig själv (fanns ingen annan modell tillgänglig, så då måste man ju offra sig) igår när det var så fint väder här hemma. Försökte med lite snyggt motljus, men jag insåg att det var svårare än vad jag trodde, speciellt när man måste springa mellan kameran och stället som man står på hela tiden, få nån slags bra skärpa och gissa på vars ens huvud kommer befinna sig när man väl står där. Det var en liten utmaning, men kul som alltid!


Kommentarer
Kommentar av: Annelie
2012-01-12 klockan 22:58:21

Ja, visst var det en fin lektion? Och ni var också så inspirerande där ni satt med ögon som brann! Stort för mig att se!

Kommentar av: Lisa
2012-01-13 klockan 07:32:39

Du är så fin!

Jag saknar dig!


Kommentar av: Emma
2012-01-13 klockan 07:57:32

Jättefina bilder :))


Kommentar av: Rebecca Rehn
2012-01-13 klockan 10:00:19

Fina bilder!


Kommentar av: becca
2012-01-13 klockan 14:02:16

svar: Tack så mycket :) Ja, någon uppföljning kommer det allt bli :)


Kommentar av: Amanda [SPONTAN]
2012-01-13 klockan 17:11:59

Riktigt härliga bilder! :D


Kommentar av: niles [PHOTOGRAPHY]
2012-01-13 klockan 17:35:29

fin blogg :d


Kommentar av: Evelina
2012-01-13 klockan 18:55:16

Åååh, vad fina bilder!! ÄLSKAR den översta bilden! Du är bra Becka! :D <3

Kommentar av: Emma
2012-01-13 klockan 20:10:04

Fina bilder!


Kommentar av: Fanny
2012-01-13 klockan 21:00:22

jag tycker jättemycket om dessa bilderna! jättebra jobbat :)


Kommentar av: Daniel Brännström [hobbyfotograf]
2012-01-13 klockan 22:16:20

Tack detsamma du! :D


Kommentar av: Fotograf Viktoria Wigenstam
2012-01-18 klockan 18:52:06

Härliga bilder :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan