Tredje januari

Idag har jag haft en såndär ovettig dag då jag bara har legat framför tv:n och tokslappat. Kollade på båda tour de ski tävlingarna, damernas båda åk i slalomen och nu ska det snart bjudas på semifinal i JVM! Vilken sportnörd jag helt plötsligt har blivit, kul. Några skolarbeten som jag borde ta tag i, kanske imorn. Lite (läs: mycket!) redigering som ska göras på bilderna åt Anton, deadlinen ligger på fredag så jag lär väl sitta med det hela torsdagen om jag känner mig själv rätt, haha! Brorsan åkte hem till Umeå idag, kommer sakna att inte ha honom i huset även om jag blir lite tokig på honom ibland. Aja, nu ska klinka lite till på gitarren innan jag gosar ner mig nere i soffan framför hockeyn!


Kommentarer
Kommentar av: Daniel Brännström [hobbyfotograf]
2012-01-03 klockan 22:58:43

Me too...

De är det verkligen, höjd punkten på dagen!!


Kommentar av: Fanny Isabella B
2012-01-04 klockan 12:47:29

Sv: Tack :D


Kommentar av: Lorenzo
2012-01-04 klockan 20:06:25

Skönt med slappar dagar ibland :)


Kommentar av: Amanda
2012-01-05 klockan 18:33:38

himla fin bild!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan