En helg i Björknäs

Helgen som var spenderades med Lisa i hennes stuga ute i Björknäs. Vi hann med att se på bio (The Amazing Spiderman) på fredagen samt hälsa på Jessica i hennes lägenhet och äta lite thai-mat. Tyvärr blev det inte lika fint väder som vi hade hoppats på på lördagen, men trots blåsten och sommarkylan som fick oss att du runt i långärmade tröjor hela dagen tog vi oss ett dopp i det kalla vattnet innan vi gick in och begravde oss i tacos. Trevlig och bra helg, jobbar nästan hela helgen den här veckan så det där lilla breaket behövdes!
 
 

Kommentarer
Kommentar av: Nicole [ Foto & Vardag ]
2012-07-26 klockan 11:11:49

Fina bilder!


Kommentar av: A N N N A I Z (Annis)
2012-07-26 klockan 13:16:45

Fin blogg :)


Kommentar av: Denisse
2012-07-27 klockan 15:03:01

åhh, vilka fina bilder
ska vi göra ett bloglovinbyte? säg till isåfall! :)


Kommentar av: Jenny Eriksson
2012-07-28 klockan 10:18:35

Härligt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan