Mina lediga sommardagar

 
Så här kan en vanlig sommardag se ut för mig, mys med katten. Jag rättar mig själv: Försöka mysa med katten medan hon bara vill busa. När jag är ledig från jobbet på ICA vill jag helst bara ta det lugnt och inte göra så mycket alls, det får gärna regna på mina lediga dagar också. Inte alla, men några få. Regnet släpper på den där stressen och pressen på att alltid gå ut och göra någonting, själv är jag mycket för att sitta i min lilla friggebod och se på film. Inte helt fel det heller. Längtar dock till att kunna bada i varmt vatten, just nu är det lite för kallt för att bada i havet (ca 14-15°c). Men men, just nu är det ingen vila och ingen rast, jobbet kallar och jag går faktiskt väldigt nöjt dit, även om det är skönt med någon ledig dag lite nu och då!

Kommentarer
Kommentar av: Hanna och Stina
2012-07-12 klockan 00:25:52

Vilken fin blogg du har!!
Kika gärna in på vår också och skriv en kommentar eller något annat trevligt!

Hoppas du mår bra, kramar!!!


Kommentar av: Emelie
2012-07-15 klockan 11:55:10

Snygg header du har :) Gillar den sköna färgen i bilden och så klart bakgrunden ;)

Svar: Tack så mycket! :)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan