Lugn måndag


Det har varit en lugn dag idag, ingen hemma i huset och en helt ledig dag från jobbet på ICA. Planen var att jobba vidare på min hemsida men när det var sp fint väder ute kunde jag inte hindra mig själv från att gå ut. Jag la mig faktiskt på solstolen, jag som verkligen aldrig brukar sola, och lyssnade på Anja Pärssons sommarprat. Såhär på kvällskvisten njuter jag av ensamheten i friggeboden genom att sjunga med högt i alla låtar som kommer upp på spotify och taggar inför ett arbetspass imorgon samt en liten sväng till Övik för att plocka ner utställningen och träffa några vänner, det blir fint!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan