Bilder på norrskenet

Härom veckan var det norrsken ute och fortare än kvickt hade jag dragit ut kameran, stativet och fjärrutlösaren för att få några häfiga bilder. Mina förväntningar grusades dock när jag märkte att norrskenet började avta, så jag gick in med utrustningen och ställde tillbaka inställningarna på kameran. Sedan när jag går ut 10 min senare ser jag att norrskenet spelar magiskt på himlen, så det var bara att springa ut med kameran igen. Tyvärr hann det fara bort igen och trots min 20 min långa väntan i vinden kom det inte tillbaka. Några bilder hann jag med att fota i alla fall.



Kommentarer
Kommentar av: Mathilda - Photography
2012-03-19 klockan 21:35:19

Fy satan vad coolt!

Har alltid velat se sådant i verkligenheten, men de där bilderna va grymma! :D



Bor långt ner i söder så får aldrig uppleva det där tyvärr! :/


Kommentar av: Linas Pyssel & Foto.
2012-03-20 klockan 18:30:00

Vad häftigt att fota norrsken! :D

Riktigt snygga bilder! Verkligen! CCC:


Kommentar av: Mathilda
2012-03-20 klockan 20:17:46

Väldigt vackra och intressanta bilder i alla fall!


Kommentar av: Jouline
2012-03-24 klockan 23:15:29

Helt underbara bilder :) så himla häftigt att få se det! Hade med velat se det på riktigt men jag får nöja mig med dina fina och magiska bilder :) vad duktig du är på att fota!


Kommentar av: Mathilda - PHOTOGRAPHS
2012-03-26 klockan 15:12:44

Riktigt fräcka bilder!

Lust att göra bloglovin byte? :)


Kommentar av: Olivia
2012-03-27 klockan 15:50:50

Vackert :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan