cough syrup

känns som det var länge sedan det kom upp ett riktigt inlägg här på bloggen som inte bara var framkastat ur all hast, tyvärr kan jag bara bjuda på dessa halvdana inlägg idag också. har varit så trött den här senaste veckan utan att egentligen veta vad det beror på. sen sportlovet har jag vaknat en gång på natten varje natt, har lätt för att somna om men det känns som att man inte får någon riktig ro i kroppen. min käre livskunpan d90 har fått vila nu ett tag också och bytts ut lite mot gitarren, variationer ska det vara! ska i alla fall försöka få mig en god natts sömn nu eftersom jag ska göra högskoleprovet imorgon, spännande! men det resulterar istället i att det blir en kort helg. värt det dock!


 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan