Datorfria dagar

Har haft några datorfria eller bloggfria dagar nu, tro det eller ej, men det är riktigt skönt. Ingen press på att lägga upp bilder och ingen dator som man förlorar värdefulla timmar framför. Vad har jag haft för mig då? Jo, jag har fått en liten liten del av mitt skolarbete gjort (dvs en uppgift som har legat och gnagt sen i januari, inte okej) och sedan har jag spenderat en hel helg med Emma, Evelina och Rämsy. Det var så längesedan vi hittade på något utanför skolan så en helhelg här på Näset kändes helt i sin ordning.

En hel del bilder har jag fotat dom senaste dagarna, bland annat vardagsfoton från övernattningen här, norrskenet som spelade så fint på himlen och jag hann också med en liten fotoshoot med Evelina som jag har tänkt använda till ett psykologiarbete som ska handla om skolstress. Tyvärr känner jag att jag inte orkar fixa med massa inlägg nu, utan det får förmodligen bli en uppgift tills imorgon! Dessutom fungerar både minneskortläsaren och datorn väldigt dåligt, alla kablar i mitt liv har tydligen bestämt sig för att strejka, inte okej. Inte okej alls. Kan bara säga att jag längtar till juni då jag ska skrota den här HP-laptopen och köpa mig en Macbook, jag kommer inte sakna den här datorn för fem öre!

Så, en kort bildlös uppdatering för att säga att jag är på G med bättre och fotorikare inlägg inom kort!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan