Fönsterljus

Har kommit på att på förmiddagen/eftermiddagen är det ett väldigt fint fönsterljus i mitt rum som man kan utnyttja till att fota fina porträtt. Dock måste man sitta på golvet och så men allt har väl sin baksida. Har i alla fall ingen att fota så det blir helt enkelt att man får fota sig själv. Det är bra med nya självportätt inbillar jag mig. Byggde också ihop en liten ministudio där jag skulle fota katten. Bilderna blev inte så super då katten inte hade lust med att posa snyggt, men jag lägger upp några senare idag ändå! Här är i alla fall två av bilderna jag fotade på mig själv!


Kommentarer
Kommentar av: josefin
2012-03-04 klockan 17:18:10

superfina bilder! :)


Kommentar av: Malin
2012-03-04 klockan 17:30:19

Hallojsan! Allt bra med dig idag? :)


Kommentar av: Daniel Brännström [hobbyfotograf]
2012-03-04 klockan 17:38:23

Fina bilder!



sv: Tack så mkt :D


Kommentar av: Emma
2012-03-05 klockan 13:09:17

Fina bilder! ;o


Kommentar av: Malin
2012-03-06 klockan 08:35:42

fina bilder:))


Kommentar av: Lisa
2012-03-06 klockan 09:28:11

Hej! Var med och TÄVLA om ett paket med strössel, muffinsformar och Push up Cake Pops på min blogg ♥

http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-klaraform.html



Kramis ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan