Grattis mamma!


Min fina mamma fyller 48 år just idag, därför har det blivit firande med god mat och tårta. Måste dock säga att hon inte fick några vidare presenter, inte okej. Det som inte heller är okej är att jag inser nu efter att ha letat upp den här bilden på min mor att jag faktiskt inte har så många bilder tagna på familjen, det ska det minsann bli ändring på! Stort grattis i alla fall till min kloka mamma.

Imorgon blir det förmodligen ingen bloggning då jag ska på en modevisning arrangerad av IC2. Det kommer bli spännande att se vad dom har hittat på och jag tror verkligen att det kommer bli superbra. Förhoppningsvis kommer större delen av klassen och stöttar dom i dessa stressiga tider. Kommer i alla fall spendera natten i Örnsköldsvik då jag inte kommer kunna ta mig hem på något sätt, tacka vet jag vänner som kan adoptera en för en natt!

Kommentarer
Kommentar av: ANGELICA [foto&basket]
2012-03-22 klockan 12:58:54

Jag gillar din blogg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan