Slår ett slag för...

... The Body Shop! Köpte deras bodylotion och även en make up remover när jag var nere i Stockholm (eftersom kära Örnsköldsvik inte har den fina butiken). Har provat en hel del lotion och annat skräp som jag inte har blivit nöjd med, men the body shop leverar verkligen! Superhärligt resultat, ingenting är testat på djur, dom jobbar för mänskliga rättigheter etc. och personalen på butikerna är hur trevliga som helst. Nackdelen är väl kanske det lite dyra priset, men man får igen det på så många sätt. Så för er som ännu inte har testat The Body Shops produkter, gör det, ni kommer inte ångra er!

Kommentarer
Kommentar av: smallmoments - a photodiary by ninni karlsson
2012-03-16 klockan 10:53:29

den är verkligen bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan