Zambia!

Äntligen, efter alla plastpåsar, newbody saker och läppsyler, alla gånger vi bladat, stressat inför olika jobb, spillt kaffe över våra skor och skippat middagar för modevisningen, det är det här vi har kämpat för! Imorgon sätter vi oss på en buss som tar oss till arlanda, därifrån flyger vi till Etiopien och far sedan ner till Zambia. Det kommer bli en häftig resa som förmodligen kommer förändra oss alla på något sätt! Kan fortfarande inte riktigt fatta att vi är på väg. Ryggsäcken är packad, släkt och vänner har man sagt hejdå till, men det känns ändå inte riktigt verkkligt. För bra för att vara verkligt.

Den 23e maj kommer vi hem igen och bloggen kommer då uppdateras med massa roliga bilder. Tills dess kommer vi förmodligen uppdatera lite då och då på resebloggen vi har gjort, den hittar ni här. Men nu, underbaraste klassen, bästa lärarna, kära vänner - nu far vi!


Kommentarer
Kommentar av: Nicole [ Foto & Vardag ]
2012-05-06 klockan 20:33:07

Hej på dej! Kan du kolla in mina senaste bilder? Och kanske också skriva vad du tycker i en kommentar? Jag skulle bli jätteglad då! :)



http://twinstars.blogg.se/2012/may/vitsippa-vitsippa-o-vad-fin-du-ar.html#comment


Kommentar av: Louise
2012-05-10 klockan 12:33:42

Hejhej!

Jag och min kompis ska sända live ikväll vid 17:45 ungefär, jag hoppas verkligen du vill kika in då, och kanske ställa lite frågor om du vill :)

Kram!^^

PS. Skriv gärna i min blogg om du kommer kolla.


Kommentar av: Solin (solinjamil.blogg.se)
2012-05-14 klockan 16:01:05

Åh vad härligt!:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan