Borta bra men hemma bäst

Var så glad när jag kom hem imorse (04:00 på morgonen), trött och glad. Har haft en så underbart bra resa med en del tabbar och härliga minnen, men det var så skönt att komma hem också, precis som det ska vara! Lingongrova och mellanmjölk till frukost, ett eget rum som man kan stänga in sig i, en oerhört skön säng och massa andra svenska saker som jag känner mig löjligt och pinsamt tacksam för. Världens bästa resa och världens bästa hem, nu ska jag unna mig den nya Johan Falk filmen och lite OLW chips!
 
  

Kommentarer
Kommentar av: Lisa ji
2012-11-12 klockan 19:23:22

Men njut av Sverige, jag kommer hem snart och joinar dig!! <3

Svar: whiiee <3
Rebecka Vigren


Kommentar av: Emilia
2012-12-02 klockan 14:17:15

Vilken fin blogg du har :) Kramis

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan