En fredag i Göteborg

vem kunde tro att en fredag i Göteborg kunde ta slut så snabbt? hela gänget trosadeförst runt på stan och försökte orientera oss om var vi faktiskt varnågonstans. till slut delade vi upp oss i en fika och shopping grupp (ja, jag var såklart i fikagruppen). därefter möttes jag, rämsy och Emma  upp för att hitta till en bio för att se Skyfall. Enorm salong och enormt bra film!! sedan fick det bli snabbkäk innan jag drog vidare till poesifestivalen där några modiga kreativa människor läste upp sina fantastiska dikter (idag är det dags för mig och jag känner mig inte alls lika modig...). mysig dag i alla fall som innehöll det mesta, jag är så glad att jag är här och imorn drar vi till Paris! det är det bäste att vara på resande fot!
 
 

Kommentarer
Kommentar av: Lisa ji
2012-10-27 klockan 11:49:59

Åh vad ni verkar ha det mysigt, nu kommer ni om en VECKA!!!!


Kommentar av: Caroline Nilsson
2012-10-27 klockan 16:14:51

Bloglovinbyte? :)


Kommentar av: Louise
2012-10-27 klockan 22:03:08

Hej! :D
Är allt bra med dig? :)


Kommentar av: Fatma
2012-10-28 klockan 10:21:31

nice :)

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: johanna
2012-10-28 klockan 11:18:31

hejsan, hur är vädret hos idag och hur är ditt höstlov? :)

åh vad kul o va i göteborg :)


Kommentar av: Nicole Stjernberg
2012-10-28 klockan 11:48:16

ska du ta efter den gulliga dialekten nu?:)

Svar: haha, nja, jag tror jag kör på med nottländskan ett tag till ;)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan