Härlig lycka

Efter en gårdag med en lyckoklump i mage och själ som gjorde att jag knappt kunde sova och sedan en lång lång arbetsdag på ICA så tror jag fortdarande inte riktigt på det här, jag var på framisdan på blogg.se! Blev så otroligt glad och vill förstås tacka blogg.se för att dom uppmärksammade min blogg, det betyder så himla mycket! Vill också säga hej och tack till alla fina nya läsare som har besökt och kommenterat bloggen i samband med det här, blir så lycklig att jag spricker för varje besökare min statistik visar. Hoppas många av er stannar, det skulle vara superkul! Tack tack tack igen alla besökare och blogg.se, det blir en fin helg heart<3

 

Kommentarer
Kommentar av: Jasmine Lundvall
2012-10-12 klockan 20:34:43

ååh vad kul för dig! :D


Kommentar av: J U L I A - fotoblogg
2012-10-12 klockan 23:39:30

Åh vad kul! :)

Var gärna med & tävla om att bli veckans blogg på min blogg! :) http://jtphoto.blo.gg/2012/october/veckans-blogg-tavling.html#comment Kram!


Kommentar av: Daniella
2012-10-13 klockan 17:25:03

Kul att du hamnade där :D Hittade din blogg när jag kollade igenom blogg.se första sida, du har en så fin blogg :)

Svar: Åh, vad roligt! Tack så hemskt mycket :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: josephine
2012-10-13 klockan 19:24:36

Vilken snyggig blogg du har! :) Slänger du in en kommentar hos mig är du grymmast! Ha en bra lördags kväll :).


Kommentar av: Daniella
2012-10-13 klockan 22:09:57

Sv: Varsegod :D


Kommentar av: ebba
2012-10-14 klockan 10:59:41

Gud vad kul, grattis!! :D

Svar: tack så jättemycket! :D
Rebecka Vigren


Kommentar av: Madeleine
2012-10-14 klockan 13:36:05

Super roligt! :)
Grattis :D

Svar: Tack! :D
Rebecka Vigren


Kommentar av: Betty
2012-10-16 klockan 19:54:57

Åh men grattis, det förtjänar du verkligen! :3

Svar: åh, tack så jättemycket!
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan