Fantastisk söndag

En vän sa, "att en söndag är fantastisk har jag nog aldrig upplevt", och det ligger mycket i den meningen. Söndagar är sista helgdagen, nästa dag är den otroligt tunga måndagen och det är så otroligt långt till nästa helg. Söndagar brukar också medföra ångest och stress över det man inte hann med. Min söndag har inte varit så, tvärtom. Min söndag har varit full med överraskningar, fint väder, inspirerande poesi, spontana vänner, reseplanering och en bra biofilm inklämd på ett hörn. Det har faktiskt varit en fantastisk söndag. De är sällsynta, men de existerar. De gör att man går till sängs exalterad med en härlig lyckoklump i magen. Och fastän man helst vill leva kvar i den här mysiga tillvaron ett tag till sluter jag ögonen, för jag vet att det inte alls dröjer länge tills den här känslan kommer tillbaka.
 


Kommentarer
Kommentar av: Rämsy
2012-09-17 klockan 01:49:15

<3

Svar: <3
Rebecka Vigren

Kommentar av: Ebba M
2012-09-17 klockan 08:00:57

Åh så vacker bild.

Svar: tack så jättemycket!!
Rebecka Vigren


Kommentar av: - sandra eriksson Δ
2012-09-18 klockan 17:29:05

så vacker bild!

Svar: tack så mycket!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Design & Stuff
2012-09-18 klockan 20:11:18

sjukt vackert. Ingen riktig blomma? kika gärna in på min blogg. Finns massvis med inspiration där jag tror du skulle gilla skarpt :-)


Kommentar av: Ronja
2012-09-23 klockan 15:15:50

verkligen fin bild!! :)

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Nikki
2012-09-29 klockan 17:30:00

vad fin bild :)

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Rebecka
2012-10-09 klockan 14:03:01

Måste bara säga att det verkligen var en vacker bild :) ha en jätte bra dag

Svar: tack desamma :)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan