Resan bokad!

Äntligen ska jag få fara ut och resa igen, och den här gången blir det första gången utan föräldrar eller andra vuxna. Det blir bara jag, Emma och Rämsy som drar till Frankrike i slutet av oktober! Den 25e åker vi ner till Göteborg och är där en helg, sedan den 28:e åker vi vidare till Paris och stannar där i fyra nätter, därifrån bär det iväg till en stad som heter Avignon där vi stannar i två nätter och till sist åker vi till Montpellier för att spendera den sista veckan och hälsa på Lisa! Det känns otroligt kul och vi är vekrligen laddade och taggade inför resan!!
 
bilden är lånad från weheartit.com

Kommentarer
Kommentar av: Anna
2012-09-23 klockan 15:43:01

åhh vad kul med Frankrike! dit vill jag åka en dag! jag ska själv åka iväg i slutet av oktober, till London :)

Svar: Det ska verkligen bli jätteskoj! Men vad kul för dig med, London har jag också lust att åka till :) Hoppas du får det trevligt och fotar massor med fina kort! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Emma
2012-09-23 klockan 17:23:08

Ska bli awesome! Men om jag minns rätt så åker vi ner den 28:e! ;)

Svar: Helt rätt, har ändrat nu! :) Längtaar!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Ebba M
2012-09-23 klockan 18:36:31

Åh så underbart! Jag har alltid velat åka till Frankrike....

Svar: Ja, jag ser verkligen fram emot det! :) Hoppas du får resa dit någon gång, vilket jag är säker på att du kommer göra ;)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Lisa ji
2012-09-23 klockan 21:43:33

Jag längtas as mycket tills ni kommer hiiiit, kommer att bli sjukt mysigt :D

Svar: iihh, jag med!!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Jennelie
2012-09-23 klockan 23:42:32

Åh! Ni kommer ha det så himla underbart bra! Hoppas att det blir en toppen resa!

Svar: iihh, tack! det hoppas jag också på! vad kul att få en kommentar från dig också, kram!
Rebecka Vigren

Kommentar av: William
2012-09-24 klockan 11:09:05

vad roligt:D

Svar: jaa! :D
Rebecka Vigren


Kommentar av: Fotograf Kameratrollet
2012-09-24 klockan 13:34:00

Kan du inte franska så rekommenderar jag dig att lära dig en fransk fras som du kan tillämpa innan du går över till engelska. Annars kommer parisarna inte ens bemöda dig en sekund.

Svar: kan ingen franska alls, hehe. Förutom "hej" då, och jag kan säga "du har tur" men det kommer jag nog inte långt på. Tack för tipset! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Fotograf Annie
2012-09-25 klockan 15:44:36

Vad kul med en resa bokad :D

Svar: verkligen, ser så mycket fram emot det!!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Ina den fina
2012-10-01 klockan 13:25:45

Oh vad spännande med en resa! Jag längtar också efter att få se något nytt och nästa år hoppas jag verkligen att det kan bli verklighet. Har du varit i Frankrike innan? kram från Ystad

Svar: Verkligen spännande! Har aldrig varit i Frankrike och varken jag eller dom jag ska åka med kan någon franska i överhuvudtaget, så det blir intressant men jag hoppas det kommer gå bra :)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan