En sån där dag

Idag har det verkligen varit one of those days. Jag har åkt en berg och dalbana med umeå universitet, österlens folkhögskola och csn bara för att falla tillbaka till som det var från början, förutom tusen kubikliter energi fattigare. Ingenting som egetligen hände, bara som kunde ha hänt. Ingenting att vara ledsen eller upprörd över, men ändå känner jag mig bara så trött och less. Längtar till en morgondag som känns enklare än idag, vill bara ta det lugnt och dricka te, kanske baka någonting, känna mig som en riktig tant! Säg aldrig hej förrän du har hoppat över bäcken, är ändå tacksam att allt som händer ger en erfarenheter.
 

Kommentarer
Kommentar av: ida|foto
2013-02-07 klockan 16:26:00

så fin blogg :)

Svar: Tack!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Rebecca
2013-02-08 klockan 09:26:44

Fint med solnedgången!:)

Svar: Tack :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Becca
2013-02-08 klockan 17:25:42

Gud vilka härliga bilder! Gillar verkligen den med ringarna!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan