Min första Glossybox

 
Fick ett trevligt paket på posten igår, nämligen min allra första Glossybox! Beställde den som belöning till mig själv för att jag hade tränat regelbundet i en månad, dock tänkte jag inte till riktigt eftersom dessa boxar kommer i slutet på varje månad och därför blev det mer som en belöning för att jag har tränat i två månader - vilket funkar precis lka bra!

I boxen fanns miniyatyrer av produkterna Batiste Dry Schampoo OrginalMaria Nila Stockholm Swedish Therapy OilMastey SuperPac Intensice Reconstructor ConditionerModelCo Cheek + Lip Tint Rosy Red och ModelCo Lip Enhancer Lip Liner. Tycker produkterna var ok, ska bli kul att testa dom på riktigt! Är over all nöjd med min box och har bestämt att beställa en till nästa månad.

Kommentarer
Kommentar av: Johanna V
2013-02-28 klockan 14:41:45

Åh jag vill också!! :( Men dom går inte in i brevinkastet och hamnar 2km bort :/

Svar: åh, trist! men då får du en härlig promenad på köpet också ;)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Isabella (tinkerbella.se)
2013-03-01 klockan 17:11:56

Svar: ja kan tänka mig det, äntligen slår det in!! :D Kram


Kommentar av: † iris
2013-03-01 klockan 17:34:39

ååh, jag skulle oxå villa beställa såna där, alla säger ju att de är så bra ;D


Kommentar av: † iris
2013-03-01 klockan 17:34:54

ååh, jag skulle oxå villa beställa såna där, alla säger ju att de är så bra ;D

Svar: Gillade den faktiskt (som alla andra ;))! Perfekt när man inte har så mycket smink och grejer själv som jag ;)
Rebecka Vigren


Kommentar av: emma
2013-03-02 klockan 00:38:49

Fin blogg du har! Kolla gärna in min ifall du vill! Kram :))

Svar: Tack så mycket! :) Det ska jag göra!
Rebecka Vigren


Kommentar av: julia
2013-03-02 klockan 14:11:20

Vad roligt!


Kommentar av: △ ida.
2013-03-03 klockan 02:37:46

åh vad roligt! vill med beställa hem sån! c:

Svar: det var riktigt skoj att få den i brevlådan faktiskt :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Manar
2013-03-03 klockan 10:00:06

Åh skulle också vilja beställa en sån!

Jag funderar på att göra en bloppis och skulle gärna uppskatta om du slängde in en kommentar ifall du är intresserad: http://dailyofme.blogg.se/2013/march/bloppis.html#comment


Kommentar av: Emelie - fotograf
2013-03-03 klockan 14:08:07

sv/ ja, hoppas ljuset blir fint i hennes sovrum ;-)


Kommentar av: Vendela Nilsson
2013-03-03 klockan 16:45:48

Skulle vilja få en glossybox! Det är ju väldigt värt priset.

Svar: Det är det, speciellt när man inte har en speciellt stor samling av smink och sånt :)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan