2013 jar

Här om natten fick jag inspiration till att dekorera min egna 2013 jar. Fram med burken, presentpapper, snöre och lim klockan två på natten (det är ungefär vid den tiden som jag är mest effektiv), och knappt en timme senare så hade jag det här resultatet. Tanken är alltså då att varje gång det händer något roligt eller glädjande så skriver man ner det på en lapp och lägger det i burken, i slutet av året öppnar man burken och läser igenom allt bra som har hänt under året, bra va? Idén fick jag från Tinkerbellas blogg som också hade gjort sin egna 2013 jar.
 

Kommentarer
Kommentar av: Malin Aurora
2013-01-13 klockan 17:35:26

Åh vilken rolig ide!

Svar: Verkligen! Tror det kan bli riktigt bra! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Emelie Petersson
2013-01-13 klockan 18:25:43

Vilken rolig idé och fina bilde på din burk.
Mysig blogg har du oxå :-)

Svar: Tycker jag också, längtar tills december redan ;) Tack för dina fina ord! <3
Rebecka Vigren


Kommentar av: basebollivet.blogg.se
2013-01-13 klockan 19:32:54

Varför är man alltid mer kreativ och effektiv under natten? Hrm.

Svar: Det undrar jag också! Jag älskar det, men det skulle verkligen vara mer praktiskt om det kom under dagen ;)
Rebecka Vigren


Kommentar av: basebollivet.blogg.se
2013-01-13 klockan 19:33:05

Åh och just det, superfin blev den.

Svar: Hihi, tack!!
Rebecka Vigren


Kommentar av: filippa
2013-01-13 klockan 21:00:46

himla smart! har sett många som gjort sådär! :)


Kommentar av: Tokyo - Love
2013-01-14 klockan 14:31:05

Ah, vilken kul idé! Den snor jag nog rakt av.*

Svar: Absolut, gör det!!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Friskey
2013-01-14 klockan 16:38:35

Men gud vilken bra idé! Och vad fin burken blev!
Oftast tänker man ju tillbaka till dom svårigheter man haft och glömmer dom där små sakerna som faktiskt fick en att le. Reser man utomlands så kommer man såklart ihåg det, men det är ju många bra saker man glömmer på ett år :)

Svar: Håller helt med dig! På något sätt kommer man ihåg tråkigheter lite tydligare än dom små lyckostunderna som händer lite då och då, trist faktiskt. Men nu ska jag spara ihop alla fina stunder i min burk så jag verkligen kommer ihåg dom!! :) Och tack för dina fina ord!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Emma
2013-01-16 klockan 09:20:11

Ha en bra dag! :)


Kommentar av: Patricia
2013-01-22 klockan 11:07:57

Det här e en riktigt bra idé! Jag borde ta och göra samma sak :)

Svar: Gör så! Tror det blir jättekul att kolla igenom lapparna sen! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping
2013-01-26 klockan 17:58:50

Gud vilken himlans bra idé!!

Svar: Visst är det?! Så fin grej att göra! Har några lappar nu i min burk, hoppas på att jag måste "tömma" den för att få plats med alla lappar innan året är slut ;)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Oliwia
2013-01-30 klockan 15:37:14

har med gjort en sån! men tror jag måste köpa en större! :)


Kommentar av: ▲Saga▲
2013-02-05 klockan 16:05:11

Jag har också gjort en sån! Din blev verkligen jättefin:)

Svar: Tack så jättemycket! :) kikade på din på din blogg, den blev också jättefin!!
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan