Slö söndag

På scemat den här helgen stod det bara "Skypea med Anton", det och redigera massor av bilder är väl ungefär vad jag har gjort. Har faktiskt varit väldigt skönt att kunna slappa framför TV:n och se SM, sitta flera timmar vid middagsbordet och umgås med mina föräldrar och sedan ta en springtur och promenad när det har passat. Alltså en väldigt lugn helg men väldigt skön helg - precis sådana som man måste ha ibland! Nu ska jag bara redigera de sista bilderna till Antons Look Book, smälta ner maten och sedan bara ha en riktigt mysig söndagkväll!
 
 

Kommentarer
Kommentar av: Emelie - fotograf
2013-01-27 klockan 21:25:25

sv/ ja det är lättare att komma ut också när man har en hund med sig :)


Kommentar av: Y A S M I N E
2013-01-28 klockan 14:18:17

Snygg design. Har du gjort den själv?

Svar: Jag har valt hur den ska se ut men Jowssfoto.se har kodat in den och så. Jätteduktig tjej så om du behöver en bloggdesign tycker jag du ska kontakta henne, kostar ca 350kr bara :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: elin stridh
2013-01-28 klockan 19:17:48

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)


Kommentar av: amanda
2013-01-29 klockan 10:28:44

Åh, älskar muminmuggarna!

Svar: jag med! har hattifnattarna och mårran nu, men vill såklart ha fler! har du några, i så fall vilka? :)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan