Strålande vintersol

Oftast brukar jag vara den som är lite seg med jobb, att komma igång osv. men igår jobbade sjukt bra! Varvade redigering med att uppdatera min facebooksida och lite skolarbete. Kan inte fatta att jag nu faktiskt pluggar på distans! Två kurser på total studietakt på 50% ska jag läsa nu under våren, Digitala Kulturer och Mobbing i lärandemiljöer 1. Det känns faktiskt jättekul, trots att det är press att prestera, stressigt m.m, men just nu känns det mest bara roligt att läsa två kurser som verkligen intresserar mig! 
 
Dessa bilder nedan fotade jag igår innan jag satte igång med att jobba. Det var så fint när solen låg bakom de frostklädda träden att jag inte kunde låta bli att gå ut och fota. Jag har en porträttfotografering idag med Sofie som behöver nya bilder till sin blogg, och hittills har det alltid varit monligt på mina vinterfotograferingar, därför känns det extra kul att det är strålande sol idag också! Nu ska jag packa ihop alla kameragrejer, göra iordning mig och dra till location, önska oss lycka till!
 
 

Kommentarer
Kommentar av: Emma
2013-01-22 klockan 12:01:05

Usch vad kallt!!!

Svar: Ja, det var ganska kyligt! ;) Men "bara" -7 idag!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Sanna
2013-01-22 klockan 18:21:04

Vackert vinterlandskap.

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: sara
2013-01-23 klockan 09:24:38

Vilka fina bilder XD

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Olympia Thurfjell
2013-01-23 klockan 16:14:38

Vilken fin blogg du har.
Kika gärna in hos mig.
Kram!


Kommentar av: Maria - Min väg till fotograf
2013-02-10 klockan 09:00:23

SV: åhh, tack :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan