Älskade vän

Leona
2007-2013
 
Min älskade vän som har varit med mig i ur och skur, skratt och gråt, sommar och vinter, har nu fått somna in till en värld som är full av soliga vinterdagar och goa smaskiga maskrosblad. Sorgen är stor men hon levde ett fullt och lyckligt liv som jag vet att hon älskade, vilket gör hjärtat lite lättare. En kanin så snäll, orginell och oersättbar att det inte finns ord för det, tack för att jag fick sköta om dig i 6 fina glada år, Leona. Du lämnar mig, din prins och hela familjen i stor saknad.

Älskade vän, vi glömmer dig aldrig 

Kommentarer
Kommentar av: Lisa Ji
2013-06-09 klockan 16:03:29

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan