Jul och mellandagar

Dags för en liten uppdatering! Jag har ätnligen kommit hem för att fira jul efter en hektiskt december med plugg, musikhjälpen och massa trevligt folk. Men äntligen är jag hemma. Det är så otroligt mysigt och skönt att komma hem till fina Docksta och hälsa på vänner och familj. Extra bonus är det nu över jul då nästan alla är på hemmaplan! Julen är i alla fall över nu, och den var så bra som man bara kan hoppas på. God mat, gott sällskap, fina julklappar och många skratt, precis som julen ska vara! I mellandagarna har jag hunnit med att dansa med vänner, spela pingis, heja på småkronorna på tvn, ätit världens godaste oxfilé hos mormor (skojar inte, det bästa jag har ätit på hela året!) och idag blir det hockey med pappa och sedan bio med Lisa och Emma! I'm living the life och det dåliga samvetet över studierna har jag skjutit långt bak i mitt omedvetna - nu vill jag bara njuta av att vara hemma och att få vara runt omkring de som jag älskar allra mest!

 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan