Besök från södra Sverige

I helgen har jag haft finbesök från Lund, nämligen min kära Lisa. En hel helg med mycket skratt, väldigt mycket sömn och en del filmer också. Nu i efterhand inser jag att vi kanske inte gjorde så mycket, men vet ni vad, det är det fina med mig och Lisa. Vi nöjer oss med att göra lite, bara slappa i en lägenhet och se film, det är vår melodi! Men tacos, melodifestivalen, en halvt misslyckad utgång, biofilmer och en kort rundtur på stan hann vi i alla fall med. Nu dröjer det nog ett tag igen innan vi ses, men med våra extremt långa telefonsamtal (ja, upp till 3h ibland) flera dagar i veckan tar nog inte månaderna så lång tid ändå!

 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan