Onsdagslyx

Om det var en dålig dag igår så blev det en desto bättre en idag! Fick sova ut, promenera i det härliga vintervädret och handla och sedan spenderade jag kvällen med Sanna. Eftersom vi har som mål att se så många Oscarsnominerade filmer innan galan så gick vi på bio och såg Philomena. Tyckte faktiskt mer om den än vad jag trodde att jag skulle göra. Fin blandning av allvar och humor, gillade den mycket, väldigt söt film. Efter bion gick vi vidare till Wermlandskällaren. Det var lite väntan på att få bord men väl värt det. God och billig mat och sedan massa prat. En riktigt riktigt fin och bra onsdag!
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan