#Kentfest

Förra helgen var jag och Lisa nere i Stockholm för att dels hälsa på min fina bror, men framför allt (förlåt Andreas) - gå på Kentfest! Biljetterna bokade vi för flera månader sedan, inte konstigt då man sällan missar en chans att se sitt favoritband live. Men den här gången var det mer än bara Kent, det var som en liten mini-festival! Öltält, mat, två scener, parisehjul, Ben and Jerrys glass och massa människor mitt ute i en inhängnad på gärdet (låter som vi var en massa kossor... vilket det nästan kändes som iblad). Det var i alla fall ett otroligt bra evenemang men många bra artister!Tove Lo och Elliphant var nog dom som imponerade mest på mig - som jag inte hade lyssnat på i förhand alltså. Alina Devercerski spelade alldeles innan Kent och var såklart helt grym! Men sen kom dom bästa. Älskade älskade Kent. Det finns (nästan) inget som går upp emot att se sitt favoritband live, det är en sån otroligt häftig känsla! Och Kent lämnar en aldrig besviken! Helt galet var bra dom är. Mer än så behövs inte sägas.
 
du träffar alltid hjärtat mitt

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan