Fotografering

Igår hade jag min första fotografering sedan december(!), ett väldigt långt uppehåll vill säga. Men efter att ha promenerat förbi slottet här i Uppsala i skymningen kände jag att jag inte kunde åka hem till Norrland med gott samvete om jag inte fick uttnyttja det här fantastiska ljuset, vädret och miljön som finns just här. Därför frågade jag Sanna om hon och hennes fästman Erik kunde tänka sig att ställa upp som modeller, och visst gjorde dom det! Det var så härligt att hålla i kameran igen, känna lyckan när man prickar helt rätt i ljuset och framför allt, föreviga dessa fina människor på bild! Jag blev supernöjd och jag tror Sanna och Erik blev det också, vilket värmde ännu mer. I sommar ska jag deifinitivt dra fler människor framför kameran, kanske blir det något "riktigt" fotojobb också, men det viktigaste ändå är ju att göra något som känns roligt!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan