Konsten att längta

När vädret här i Uppsala är grått och trist försöker jag tänka på roligare saker - exempelvis att jag och Lisa om mindre än 100 dagar flyger till San Fransisco, till Emma! Det känns otroligt avlägset på ett sätt, men om jag känner mig själv rätt kommer tiden gå väldigt fort nu framöver. Längtar gör jag i alla fall, om en tok! Vi kommer vara borta i 10 dagar och planen är att vi ska flyga till San Fransisco och sedan bila ner till Los Angeles och San Diego. Jag var ju i New York förra året, och Lisa har ju också varit där, så det ska bli superkul att se västkusten i USA eftersom det är ett sånt stort och häftigt land - speciellt kul också eftersom vi kommer ha världens bästa lokalguide, Emma! Så dessa kalla regniga vårdagar här i Uppsala drömmer jag mig bort till ett varmt land, stora städer och långa stränder - knappt 100 dagar bort.

 

Kommentarer
Kommentar av: Emma
2014-05-10 klockan 06:38:22

det kommer bli awesome! <3

Svar: jaa! :D
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan