Bortaplan

I måndags eftermiddag hade vi vårt examinerande seminarium och avslutade därför vår första kurs på höstterminen 2014. Detta innebär också att jag har varit ledig från måndag eftermiddag till fredag. Så idag, den sista dagen av härlig ledighet, bestämde jag mig för att åka ner till Stockholm. Planen var att komma dit mycket tidigare, men jag märkte att anlända kl 14:15 inte var så pjåkigt ändå.

Jag gick först runt lite på stan men hittade bara en sak åt mamma, haha! Sedan vid 16 träffade jag min kära bror för en middagsdejt. Vi åt sushi (som inte var lika god som den i San Diego, snyft) och pratade om dittan och dattan. Det var vädligt fint att få se honom, om än bara för några timmar. Sedan följde han mig till globenområdet, och tappade bort sig på vägen dit, men eftersom vi var ute i så god tid gjorde det absolut ingenting. Väl där hämtade jag ut min biljett, drog på mig min finaste tröja och ställde mig på bortastå-läktaren - Modo spelade nämligen borta mot Djurgården! Som vi sjöng och skrek och stojade, ändå räckte det inte till någon vinst, Djurgården satte spiken i kistan med 4-3 när det var 40 sekunder kvar av matchen. Den snörpliga förlusten var ingen höjdare alls, men jag hade ändå en väldigt bra dag!

 

Kommentarer
Kommentar av: Isabelle Johansson
2014-11-30 klockan 10:41:41

Fina bilder du tar. Gillar din design den är perfekt personlig för dig :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan