Hemmavid

Inte nog med att jag har hunnit plugga i en hel månad nu, jag har också hunnit resa hem en sväng! Hur laddar man bättre upp inför en tenta än att åka hem, njuta av Norrland och plugga absolut ingenting? Ingen vet. I alla fall lyckades jag komma ifrån Uppsala några dagar och åka hem-hem. Det är så himla skönt att få resa bort några dagar så där ibland, miljöombyte är det bästa som finns! Väl hemma snyltade jag på mamma och pappas mat, sov med katten varje natt, kramade mormor och morfar flera gånger, åt middag med släkten, åkte med pappa och hejade på Modo i Lyan, åkte upp till Drävja med mamma, handlade på bästa ICAt och sov och slappade en hel del också. Ett minibreak som var så väldigt skönt att få. Har redan bokat nästa biljett upp till Norrland, sista helgen i oktober! Docksta en dag och Umeå (dvs Rämsil och deras nya valp) i två dagar - behöver jag ens säga att jag längtar?


Kommentarer
Kommentar av: Sofie
2015-01-08 klockan 22:28:21

Åh så himla söt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan