Uppsalalivet

Jag som skulle bli bättre på att blogga, jaja, skam den som ger sig. Jag är i alla fall tillbaka i skolan igen efter ett underbart sommarlov och en fantastisk resa (längtar fortfarande tillbaka), och har nu pluggat (höll på att skriva kuggat, ett tecken?) på i en månad nu. Det går bra även om pedagogiken inte är lika intressant som svenskan var, men ändå väldigt lärorikt. Har också ett nytt boende! Bor nu i en halvfräch korridor med 11 andra studenter. Det är lite tålamodskrävande och drygt ibland, men så här efter en månad har man börjat vant sig och det går faktiskt bra! Här i Uppalnd är allt ungefär som vanigt alltså - jag har kommit igång med träningen igen, modotröjan hänger fint på väggen, nationerna är likadana, klasskamraterna är glada och trevliga och Uppsalalivet rullar på som aldrig förr!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan