12 Januari

Ih, kommentarer sporrar mig till att skriva! :D

Idag har det varit en helt okej dag för att vara måndag! No:n gjorde vi inte så mkt, satt i datasalen och sökte fakta = soft! På svenskan hade vi "wannabe-nationellaprov" (alltså en läsförståelse som va på nationellaprovet år 2006). På matten var det som vanligt, med det menas att de va skrik i klassrummet men om man höjer ljudet på ipoden så kan man koncentrera sig. Roligast va de ändå på So:n! Sista lektionen så skulle jag hjälpa Paulina att bli klar med sitt häfte om Indien, så jag ritade en tigrer till henne (SKITFUL!). Men vi hade roligt ändå, jag ritade och hon skrev ;)

Jag har nästan valt gymnasium nu fressten! Tror att jag ska söka till Övik samhäll och sedan om jag inte trivs så byter jag till Ådalsskolan Samhäll. Anledningen till varför jag väljer Övik framför Kramfors är för att jag känner mig mer hemma i Övik och det känns som om jag kommer få en "ren start" där eller hur man ska uttrycka det. Sen känner jag redan Lisa och Anton som går där. Även om vi inte går i samma klass så kommer man kanske ses i korridorerna och på bussen in, och det är alltid skönt att ha några som man känner omkring sig. Lisa har jag ju känt hela mitt liv, så henne vet jag att jag kan stödja mig mot om det blir tufft :) Shit va jag gick djupt där! XD

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Anton
2009-01-13 klockan 12:58:32

Det vore fantastiskt om du gick med oss på Nola! Och självklart, vi skulle ju bara finnas runt hörnet. Puss!


Kommentar av: Lisa
2009-01-14 klockan 18:35:16

JAg är så lycklig över att du ska välja Nola, jag tror nog att du kommer att trivas där och såklart kommer du få en hög med nya kompisar! (L) Och jag finns alltid här för dig min kära EX-granne! :D


Kommentar av: Marielle
2009-01-14 klockan 19:13:03

Men hallå! Du ska ju gå här nere i Varberg gullet ;P har du glömt de? Iaf ^^ bra att du vet vad du ska göra och alltid bra att ha vänner nära till hands <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan