23 Maj

Jag drömde en AS konstigt drön inatt. Detta skulle värkligen aldrig hända i värkligenheten. Jag har slarvskrivit ner den så ni får ursäkta mina fel i texten (för jag är säker på att det finns sådanna). Drömmen handlade i alla fall lite om Patrick Dempsey (muuuums <3)

Jag drömde att vi var två familjer i en kyrka (jag, mamma o pappa & en annan familj som var en kvinna, man och en liten son. Vi var i alla fall i kyrkan (bara vi) och då kom Patrick Dempsey in! Och den där kvinnan som var i andra familjen flög upp och började typ gråta och skrika och springa fram till honom. Sen skulle hon spela piano för honom men hon kunde ingen riktig låt. Så då satte jag mig vid pianot och skulle spela "Für elise" men pianot var för litet för det så då sa jag det till Patrick Dempsey och han sa: "Jaha... okej" (Värsta förstånde).


Sen skulle vi bjuda Patrick Dempsey på fika så då gick vi till f-hemmet och där va Magnus. Så då skulle Magnus o jag gå upp och fixa fika (för det var på hans rum) och då började Magnus snacka om att Uffe planerade att adoptera ett barn men att det var jättehemligt och att jag inte fick säga till någon att jag hade sagt det, inte ens till Uffe. I alla fall när vi kom upp på övervåningen så satt Uffe där och hade hört allting så då sa Magnus till mig: "Gå in där på mitt rum och stäng dörren efter dig" (precis som om dom skulle börja slåss där utanför). Jag gick in och satte mig på en stol och sen kom Magnus in o skulle fixa fika. Då skulle han ta fram dammsugare, men dom satt fast på ett snöre så man var tvungen att rycka loss dom. Han testade det men han bara mosade dammsugaren som han skulle he loss. Då tog han fram en burk som han hade dammsugar deg i och då försökte han laga dammsugarna som hade gått sönder med det. Sen vaknade jag.

// Becka


Kommentarer
Kommentar av: malinhe
2009-05-23 klockan 11:44:39

fin blogg:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan