Kvällen innan Stockholm!

Packa i, packa ur, packa om, packa fullt....

Nu har jag näästan packat färdigt min väska till Stockholm! Den blev ganska full men sånt är livet. Tror att jag måste gå å lägga mig snart så att jag är i form till kl 3... lagomt tidigt va? Det är våra älskade präster som har bestämt det, eller dom bestämde det med tanke på tågtiderna antar jag.
I alla fall så ser programmet ungefär ut såhär:


Fredag:
Åka bil ner till H-sand och åka X2000 ner till Sthlm
Åka till Klarakyrka och lyssna på knarkar berättelse
Mata hemlösa på plattan
Åka till ett församlingshem där vi ska sova
Ut o äta
Tillbaka till f-hemmet för att vila och sova

Lördag:
Shoppa & äta lunch
Åka tillbaka till f-hemmet (antar jag...?)
Åka till Grönan

Söndag:
Åka till bullkyrkan för gudstjänst
Ta tåget hem
Åka buss till Docksta och hemma kl 19



Låter kul va?! I alla fall Lördagen låter kul. Så detta blir sista blogginlägget innan Måndag (om jag inte slänger in något på natten/norgonen innan vi åker vilket jag tvivlar på). Tror jag ska fixa gratis sms till mobilen så jag kan smsa och mobba alla som har det tråkigt här uppe i norrland, mohahaha! Så smsa om ni vill få tag på mig... då blir jag jätteglad! För förra helgen tror jag inte att jag fick ett enda sms, hm!

Nej Uffe, jag har inte glömt att packa ner sömnpiller till prästerna och vitt pulver till mig och Gabbis! Vi kommer röja i Stockholm på alla nattklubbar vi kan hitta, skitkul ju!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-05-15 klockan 13:11:44

Självklart ska ni röja! <3


Kommentar av: Isabelle Granberg
2009-05-17 klockan 21:28:29

packa i, packa ur. Haha förstår vad du menar! ;)



fin blogg förresten :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan