Musik

Här kommer några låtar som jag är kär i just nu! O.B.S alla kommer från Grey's Anatomy

Den här låten hörde jag på Greys men fastande inte för den förrän nån vecka sedan.
Break me out - The Rescues
 

Den här låten blev jag också kär i när jag kollade på gamla avsnitt!
Breathe (2am) - Anna Nalick
 

Det här blev ett återfall, låten är så underbart bra!
Chasing Cars - Snow Patrol
 

Den här låten hittade jag när jag youtubeade på Greys Anatomy, jättefin!
Breathe in breathe out - Mat Kearney


// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Isabelle Granberg
2009-05-22 klockan 12:10:48

Tyckte två av låtarna var bra! :)

Chasing Cars - Snow Patrol

Breathe In Breathe Out - Mat Kearney



Grey´s anatomy är riktigt bra ! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan