Nikon d90 <3

Ja, nu har min fina "lilla" nya kamera kommit! är så nöjd så nöjd! Har sprungit runt med den i huset och försökt fotat och även fast det är rätt mörkt så har det gått bra(mycket tack vare dens fina iso). Imorn blir det troligen mer fotande eftersom det är ljusare då :) Till helgen (rättare sagt på Skulekul) kommer den få sitt första riktiga test - att fota i ridhus! Om den klarar det på ett övertygande sätt är jag cp-nöjd. Jag är superglad att ha D90:n i min ägo nu i alla fall!




(iso 2500!)





// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2010-03-24 klockan 21:52:40

Hahahaha, nöjd som aldrig förr? ;)


Kommentar av: Anonym
2010-03-25 klockan 11:54:33

Haha ^^ sötnöt, överlycklig eller? :3

Kommentar av: Lisa
2010-03-29 klockan 22:17:46

Lägg ut mera bilder du har tagit med nykameran! ;)


Kommentar av: H a i d i ~
2010-03-29 klockan 23:26:17

SV: okej :') Min mobil hade problem, den uppdaterade inte sig själv som den brukar.. hmf,

aja ;) Kul att du deltog i "dagens fråga" hehe! :D


Kommentar av: WENDELA
2010-04-02 klockan 20:35:01

fIN BLOGG LÄS GÄRNA MIN


Kommentar av: Hanna | fotoblogg
2010-04-08 klockan 21:38:05

Gott med en D90! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan