Trött

Jag är väldigt trött nu ka jag säga, kanske kan det bero på att jag åkte FEM jävla kilometer idag på skolans skidor med skolans pjäxor? Ja, jag tror det... mycket ovärt! Har typ skavsår på båda stortårna, trampdynan och jag får senadrag i hälen lite nu och då. Det enda som gjorde den där fem kilometers resan lite värd är att jag hade fina vänner att åka den med... och för att jag kunde leka att jag var Petter Northug och Markus Hellner, mohaha!

Har nästan nyss kommit hem från Vrks möte också, hände inte så mycket där. Jag fick hålla Nils (Åsas bäbis) och jag var seriöst sämst på det... jag borde inte hålla bäbisar, det första jag sa när jag skulle hålla honom var: "Va? Jag? Men jag har typ aldrig hållt en bebis, hur göör man?!", men han dog ju inte i alla fall så det är väll ett plus?

Nu borde jag sätta mig ner och skriva färdigt min engelska uppsats för den ska va färdig imorn... bajs. Tur att vi får lov imorn i alla fall, grymt skönt! Tyvärr är det både dans (fy fan, vill inte vill inte vill inte), engelska och samhällskunskap innan det är lov, men de är det värt :)

// En lov-sugen Becka

Kommentarer
Kommentar av: linneaa
2010-03-11 klockan 19:54:34

ååh åsa döper sina barn till så söta namn!!:)

förresten så saknar jag henne, eftersom jag hatar min nya spanska lärare! intekul intekul..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan