Vallfår i vargarnas tid


Fotade med Iphone 4 och appen Istagram


Än en gång sitter jag och ignorerar det faktum att jag har ett Engelska C tal som jag bara har börjat på att skriva. Dags att ta tag i det snart nu känner jag. Samtidigt känner jag också att jag inte riktigt orkar. Det blir helt enkelt till att tvinga mig själv, lägga piskan på ryggen, sadla hästarna, ta tummen ur arslet... ja, vad man nu säger (det där med hästarna hittade jag på alldeles nyss).

Det ska nog gå det här också hoppas jag! Det är ju bara imorgon och sedan är det looooooov (vilket innebär massa trippande och inte alls så mycket ledighet som jag skulle vilja...).

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan