Underbara februarisol

Idag har den fina februarisolen skinit hela dagen. Jag snabbade på med pluggandet, skrev klart uppgiften som jag skulle göra, drog på mig träningskläderna och drog mig ut på en powerwalk i det fina vädret, kunde inte motstå. Senare på kvällen blev det även 2h pingis, och som om det inte var nog med träning drog jag mig igenom ett 20 min styrkepass när jag kom hem! Hade inte planerat att det skulle bli så mycket träning idag, men inte mig emot!

Jag kan inte förstå att det var sju veckor sedan jag verkligen bestämde mig för att börja träna, på riktigt den här gången! Känns mycket mindre, haha, men jag märker verkligen hur mycket bättre kondition jag får, hur kul det är att tävla mot sig själv och hur kroppen sakta men säkert förändras lite grann i taget. Härlig känsla!
 
 

Kommentarer
Kommentar av: jennelie
2013-02-20 klockan 23:40:29

Himla duktigt! Älskar när man har såna dagar då energin bara finns där och träningen bara är rolig. Så underbart att känna att man faktiskt förbättras med och att man mår så mkt bättre!

Svar: Tack!! Det är verkligen häftigt vad man kan åstadkomma på så lite tid om man bara lägger manken till!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Emma Edholm
2013-02-21 klockan 12:38:03

härligt! det känns alltid så bra efter man har tränat! :)

Svar: definitivt, och speciellt när man känner skillnad och känner att man orkar!!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Klara - Fotoblogg ❤
2013-02-21 klockan 20:26:23

Alltså så fruktansvärt duktig du är på att fota! Kan kolla igenom din blogg hur länge som helst... ;o)

Svar: men åh, vad gullig du är! Tack så hemskt mycket!!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Julia S
2013-02-21 klockan 23:16:29

Bra kämpat! Jag har inte motivation till löpträning :) får psykiskt skavsår efter fem minuter. (Ps. www.funbeat.se är bra om man vill hålla koll på hur mycket man tränar/har tränat under en längre tid Ds.)

Svar: Tack! :) Det mesta sitter faktiskt i huvudet och inte lika mycket i kroppen som man tror, i alla fall i början. Är medlem där redan, superbra sida! :)
Rebecka Vigren

Kommentar av: NILES (FOTO & VARDAG)
2013-02-22 klockan 09:00:51

riktigt fin blogg!

Svar: Tack så mycket! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: amel
2013-03-27 klockan 16:54:28

Hej! Jättefin blogg :) KOlla gärna in min som handlar om kändisar, mode, musik, vardag och mycket mer!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan