18 September

kopierat från min bdb om någon undrar... orkar inte skriva nytt :)

Idag så bakade jag muffins till min sjuka mamma och så småningom kommer min sjuka Gabbis också få :) Jag gillar att baka till dom som är sjuka känner jag!

Och btw, jag har typ slagit ihjäl 10.000 flugor dom senaste dagarna (okej, lite överdrivet där... en jag överdriver INTE när jag säger ca 50!). Tror att de kom från Leonas innebur som jag inte har burit ut eller rengjort sen hon flyttade ut. I alla fall är den ute nu och jag hoppas att dom försvinner nu!! Tror att dom jag har dödat kommer att hemsöka mig i mina drömmar eller något liknande Oo

Btw, min super skillade bild är ritad med touchpad. Den föreställer min (egentligen mina) muffin och cp flugorna och dom döda cp flugorna... tror att dom värkligen vill döda mig :o



// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Marre
2008-09-19 klockan 08:45:17

Haha! Du överdriver bara! Ignen kan ju döda dig ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan