4 April

Fredag
Idag så simmade jag 50 meter på skolan och slog mitt gamla rekord OCH (tro det eller ej) så simmade jag 250 m bara för att jag inte hade något annat att göra... jag är lite störd ibland. Sen var jag superspeedad hela skoldagen efter det bara för att jag hade simmat utan att någon tvingat mig till det. När jag kom hem tog jag en macka, spelade piano och lullade på lite innan jag skulle till ica för att möta upp kör-gänget, vid det här laget hade all speed-mojjs tagit slut så jag va skittrött. Sen kom vi fram till Ullånger där vi skulle sjunga och då kom....  GABBIS! :D Hon har ju varit borta i dumma fjäll och dumma sollefteå så det var riktigt skönt att få henne tillbaka! Det var EFS i Ullånger vi va på för nån avslutning av wannabe kyrkis, fast MYCKET läskigare!!! Dom hade typ sånger som gick "lalala Gud har alltid rätt, lyssna på gud han är bäst lalalala" jag vart jätterädd kan jag säga. Sen så åkte Gabbis, Carro och jag Magnus ful-snygga bil hem och efter det for jag upp till Gabbis och sov över. Btw, jag klarade att spela en hel "Hard"-låt på Guitar Hero!! :D

Lördag
Upp klockan 20 i tio, klä på sig och efter det fara ner till Docksta. Efter det tog jag bussen in till stan för att köpa Gabbis födelsedagspresent tills imorn..det vart inte sån bra present, men sånt händer. Sen kom jag hem och kl 18 ska vi få gäster. Hetsigt liv jag lever! Det är i alla fall Lisas familj som ska komma och Håkan & Susanne, mycket trevligt :)

Och imorgon blir det dop och födelsedags firade för hela slanten!!

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan