Extremt sorglig dröm!

Jag drömde en jättesorglig dröm inatt! Den var lte som en mardröm faktiskt. Det var så läskigt för jag trodde värkligen att det var på riktigt, den var så värklig!

Det var såhär att Jag, Lisa, Caisa, Gabbis, Linnea och Karro var hemma hos Lisa för att göra någonting (jag minns inte riktigt vad det va) . I alla fall så satt vi nere på köket och vi hade fått reda på att Magnus fru, Marianne, hade dött (Magnus va på övervåningen) men Lisa och dom hade tvingat han till Lisas hus ändå för att han hade lovat att vara dommare för någonting. Vi satt i köket och väntade på att Magnus skulle komma ner och till slut hörde vi steg i trappan så jag sprang dit. Så kom Magnus ner alldeles alldeles rödgråten och grät fortfarande! Så jag gick fram till han o kramade han och sa något i stil med: Jag beklagar sorgen. Och då svarade han: Jag tror inte jag orkar leva längre. De va jättesorgligt!!! Sen kom Lisa och dom andra o ropade på Magnus att han skulle komma och dömma det han nu skulle dömma så han hade inget annat val än att gå dit. Ingen annan brydde sig om att hans fru just hade dött, vilka kompisar jag har va?!

Det låter inte så farligt när man bara skriver det såhär rakt upp och ned, men det var värkligen hemskt! Det var så värkligt så att jag till och med kände mig sorgsen och ledsen när jag vaknade. Hemska hemska dröm, USCHA!!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: den galne kantorn
2009-04-24 klockan 08:46:04

huuu äck äck läsklig dröm, tur att det bara var en dröm.



men det är ju skitläskigt ändå och man blir ju så skärrad :-S



men men det kanske e nått som stressat upp dej och gör att du drömmer mysko.



Kommentar av: Marre
2009-04-24 klockan 09:24:50

Stackare O__Q de låter visst hemskt. Jag har haft en liknande dröm ett antal gånger, så jag vet hur det känns



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan