11 Augusti

Nu är jag hemma från bårtturen. Det var riktgit mysigt! Mamma, pappa o jag spelade kort och yatzy, solade, badade och hade det allmänt slappigt. Det slog mig nu i efterhand att jag bara var i land en gång på hela resan, och det var för att gå till en strand och bada. Mysigt som sagt, men jag föredrar att vara hemma tror jag. Det kändes ganska öde där ute på havet och det kändes riktigt skönt när man kom hem.

Sista jobbar-dagen för mig idag också. Ingen big-deal direkt. Allt fungerade och rullade på som vanligt utan större beskymmer. Det känns skönt att inte jobba nå mer nu (även fast det är lite kvar på sommarlovet) men jag kommer sakna personalen. Aja, förhoppningsvis kommer vi alla tillbaka nästa år igen :)

Här kommer lite bilder från min båttur. Hoppas det inte blev för stort eller så, jag hade lite problem i photoshop att få allt i rätt storlek till bloggen kan jag avslöja. Men jag tror att allt ska fungera bra nu :)

Jag tillägger på den här bilden under att det var min kusin och hans tjej som körde mig ut till vår segelbåt efter att ha krånglat ett tag med storbådan (båten som dom sitter i på bilden).


// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Jessica - alfapetmästarN^
2009-08-12 klockan 15:11:37

Hjälp vilka fina bilder Becka! :)

Kommentar av: linnea
2009-08-13 klockan 15:46:15

rebecka!! vilken nice blogg du har:D SKITfin är den verkligen....hur får du till det egentligen??

Kommentar av: Lisa
2009-08-13 klockan 16:24:45

Så JÄVLA vacker solnedgång <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan